Brev:
Flaske og vægt
30. oktober 2015
Alder:
2 mdr.
Flaske og vægt
Hej Helen
Jeg er begyndt på flaske i går og trapper ned. Min datter er 7 uger i dag og har ikke haft afføring i 3 dage nu. Jeg er klar over at afgøringsmønstret ændrer sig omkring nu, og der derfor kan gå nogle dage før det fungerer igen, men er også klar over at flaske børn skal have afføring hver dag. Nu får hun jo løbende mere og mere flaske, men ikke nok til at have en afføring om dagen. Går ud fra det kun gælder hvis det er 100 procent flaske? Hvordan burde det være?
Og en anden ting, sidste uge tog hun 500 gram på, på en uge, men denne uge har hun kun taget 30 gram på. Er det ikke for lidt? Hun er 7 uger og vejer 5,030 kg.
Med venlig hilsen
Lelia